subota, 15. ožujka 2014.

Ukratko

IME I PREZIME: Marinko Rokvić ROĐENDAN: 27. 01. 1954. PORODICA: supruga Slavica, sinovi Nikola, Marko i Dario KARIJERA: Popularni pevač koji je u šimikama i zvoncarama osamdesetih slamao ženska srca pevajući sevdalinke i hitove narodne muzike, sada je poznatiji po svom sinu Nikoli, koji je takođe pevač ZANIMANJE: pevač MINI BIOGRAFIJA: pesme „Zanela me svetla velegrada“, „Snegovi beli veju“, „Da volim drugu ne mogu“, „I kad me svi zaborave“, „Skitnica“, albumi „Jedina moja“, „Potražiću oči nešto zelenije“, „Svađalica moja mala“, „Ti za ljubav nisi rođena“, tridesetak starih sevdalinki, arhivski snimci za fonoteku Radio Beograda Rođen sam u Bosanskom Petrovcu, a živeli smo na dva kilometra od njega. Moji roditelji bavili su se poljoprivredom, teško se živelo. Talenat za muziku pokazivao sam već od pete-šeste godine, ali ga je tek u prvom razredu prepoznala učiteljica. Ona je imala gramofon, posle škole sam odlazio kod nje kući i slušao sevdalinke. Još uvek mi stoje čipovane negde u memoriji. Igrao sam fudbal, a želja mi je bila da se bavim pevanjem i da budem fudbaler. Bio sam odličan i vrlo dobar đak, ali ponekad bi me poneli nestašluci, pa se škola i zaboravljala. Batina sam dobio ihaha... Bili su strogi i otac i majka. Škola mi je bila na tri kilometra od kuće, nije mi to bilo strašno, ali sam jedva čekao da odem u svet. Mnogo sam voleo harmoniku i negde u petom razredu otac ju je kupio meni i bratu. Oko nje je bila otimačina između nas dvojice, pala bi i neka ćuška. Brat je više voleo da svira kola, a ja pesme, on kao pevač nije bio nikakav. Jedini smo u mestu svirali i učestvovali smo na priredbama u Domu kulture. Bili smo samouki.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar