nedjelja, 25. ožujka 2012.

Milojko Mile Kitic


Mile Kitić je rođen 1. januara 1952. godine u selu Donji Cerani ( kod Dervente) kao novogodišnji poklon (posle tri sina i jedne kćeri) ocu Boži i majci Zorki. Njegovo djetinjstvo bilo je na prvi pogled slično djetinjstvu njegovih vršnjaka, s tim što je Mile od malih nogu znao da će postati vrstan pjevač, u šta su vjerovali i njegova braća kao i sestra. Tome svjedoče i njegovi prvi javni nastupi u četvrtoj godini njegovog života kod komšije Srete na traktoru, kada je uz tamburicu pjevao i svirao izvorne (kratke erotske) pjesme. Za vrjeme osnovnog školovanja u selu Osinja u OŠ Đorđe Panzalović zapaža ga profesor glazbenog Bogoljub Koloperović, za koga Mile tvrdi da je bio od presudnog značaja za njegovu karijeru. Mile je vodio i muzičku sekciju u okviru koje je svirao kontrabas u tamburaškom orkestru škole. ”Nikada neću zaboraviti takmičenje za dan škole, tada sam prvi put osetio draž javnog nastupa, što će kasnije bitno uticati na moj životni put”, ističe Kitić. 15. maja 1970. godine diplomirao je na srednjoj saobraćajno-tehničkoj školi u Sarajevu (opština Vogošce), ali se tom profesijom nikad nije bavio!

U Vogošcu je branio boje nogometnog drugoligaša Unis, gdje je u više navrata proglašavan za najboljeg strjelca.

Sportski duh i dalje je prisutan kod njega s obzirom da punih 20 godina rekreativno igra tenis.

Osamdesetih godina živio je u Americi, da bi kasnije zbog svoje pjevačke karijere postao vječiti putnik koji je iz jedne male sredine u Bosni obišao gotovo cjelu planetu uveseljavajući mnoge ljude svojom pjesmom.



Mile je čovjek pun života koji zrači pozitivnom energijom, za koga mnogi tvrde da ima mladalački duh Mile Kitić je oženjen suprugom Martom Savić (poznatom estradnom zvjezdom) sa kojom ima kćerku Elenu. Inače, Mile iz prvog braka ima i kćerku Sanju.

Milojko Mile Kitić (Donji Cerani, kod Dervente, BiH, 1. siječnja 1952.), popularni narodni i turbo-folk pjevač.

Prve glazbene uspjehe postiže krajem 70.-ih i početkom 80.-ih na sarajevskoj Ilidži s pjesmama "Mala iz Novog Pazara" i "Op kolo čuprikalo".

1984. godine dolazi u legendarnu grupu "Južni vetar" u kojoj je bio jedan od udarnih pjevača s kojom je obišao cijelu bivšu Jugoslaviju s hitovima "Čaša ljubavi", "Ja neću ljepšu", "Kockar", "Mogao sam biti car", "Mi smo bili jedan život"....

Pjeva i govori na ijekavskom dijalektu. Početkom rata u Bosni i Hercegovini odlazi iz Sarajeva u Beograd te počinje pjevati ekavicom. To je period o kojem vrlo malo govori jer je to period koji ga je jako pogodio kao čovjeka.

1995. napušta "Južni vetar" i počinje raditi na moderniziranijem zvuku od onoga što je prije radio. Tada nastaje balada "Kraljica trotoara" i nakon nje slijede novi hitovi poput "Ostaj ovde", "Zlato, srebro, dukati", "Plava ciganka"; "Zašto baš ti", "Smejem se, a plače mi se"... s kojima ulazi u trku s novim vremenom i trendom u narodnoj muzici. Danas se može reći da je Mile Kitić kulminacija pjevača kojeg pored dugog staža prihvaćaju i neki novi klinci.

Danas pjeva može se reći mješavinom ijekavice i ekavice. Oženjen je pjevačicom Martom Savić s kojom ima kćerku Elenu, dok iz prvog braka ima kćer Sanju.

Diskografija

* O, gitaro, Sanjam li to možda ljudi (1974.)
* Čija si ljubav, Ja želim da sam sunce (1975.)
* Brigu brinem, Ti mi beše sve što sam imao (1977.)
* Mala iz Novog Pazara, Ljubavi naše sad nema više (1980.)
* Aldijana, Dvoje zaljubljenih (1981.)
* Ako te budu pitali (1982.)
* Jorgovani Plavi (1983.)
* Čaša ljubavi (1984)
* Ja neću ljepšu (1985.)
* Kockar (1986.)
* Mogao sam biti car (1987.)
* Što da ne? (1988.)
* Osvetnik (1989.)
* Stavi karte na sto (1990.)
* Gledaj me u oči (1991.)
* Ćao, Jelena (1992.)
* Vuk samotnjak (1993.)
* Moj sokole (1994).)
* Okreni jastuk (1995).)
* Ratnik za ljubav (1996.)
* Ostaj ovde (1997.)
* Do sreće daleko, do Boga visoko (1998.)
* Tri života (1999.)
* Zlato srebro dukati (2000.)
* Plava ciganka (2001.)
* Policijo, oprosti mi (2002.)
* Zemljotres (2004.)
* Šampanjac (2005.)
2008 Album Šanker
Ludnica na balkanu,Juli 2011

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar