srijeda, 21. ožujka 2012.

Sinan Sakic



Sakic Sinan
Kralj Juznog Vetra, rodom iz Loznice (Srbija), veliki boem i idol mnogima, nesanica zenama, nosilac turskog imena sto u prevodu znaci ostri vrh koplja, vec godinama zari i pali muzickom scenom. Davno je to bilo, kada je prvo sa 14 godina svirao kao bubnjar, da bi na kraju snimio i prve ploce s kojima je odletio u visine. U ona prosla vremena na estradnu scenu je nastupio sa numerama "Janicar", "Kule gradim, a vihor ih rusi" i jos nekim, koje su veoma brzo i lako nasle mjesto kod slusalaca i otvorile put svome estradnom umjetniku. Jedan je koji je od stare postave pjevaca sa Juznim Vetrom snimio cak 15 albuma. Najveci Sinanov adut jeste pjesma: "Miko, druze moj" sa kojom je skoro svaki put zapocinjao koncerte. Jedan je od rijetkih pjevaca na cijim se koncertima okupljalo cak i po 22 000 posjetilaca. To je bilo u ona preratna vremena, medjutim ni danas cifre nisu tako niske. Na zadnjem koncertu kojeg je odrzao u Sarajevu 1999. godine skupilo se oko 12.000 ljudi koji su sa zeljom docekali svog ljubimca. Bio je to koncert godine, gdje su mnogi plakali, a sa njima i sam Sinan Sakic. Kao i drugi pjevaci Sinan Sakic je doziveo vrhunac slave snimivsi po prvi put 1982 album sa legendarnim ansamblom "Juzni Vetar". Bio je to album sa udarnom pjesmom "Miko, druze moj".Ni sam Diskos niti JuVekomerc nezna koliko je prodao ploca od svoje prve kasete pa do danas. Zna se samo jedno, a to je, da su cifre ogromne i da je za godinu prodavao i po 300-400 000 nosaca zvuka.

Evo pregled snimljenih albuma od godine 1982:
1982 - Miko, druze moj
1983 - Sto me pitas kako zivim
1984 - Pogledaj me
1985 - Reci sve zelje
1986 - Pusti me da zivim
1987 - Svi gresimo
1988 - Casa po casa
1989 - Reci caso
1990 - Kad se vrate skitnice
1991 - Na Balkanu
1992 - Ljubila me zena ta
1993 - Korak do sna
1994 - U meni potrazi spas
1995 - Ruza i trn
1996 - Zoko, moja Zoko
1997 - Dodirni me
1998 - Drz´se Mile jos si ziv
1999/2000 - Ne, ne daj da te ljubi

Naljepse pjesme:
Miko, druze moj, Na igranci sinoc, Sto me pitas kako zivim, Sabina, Izadji na 5 minuta, Hvala ti za dane, hvala ti za noci, Ej, odkad sam se rodio, Sve je postalo pepeo i dim, Reci caso, Casa po casa, Kad se vrate
skitnice, Danas smo rekli "DA", Hocu da imam sve, Na Balkanu, U mraku, Ljubila me zena ta, Korak do sna, Otvaram ti dusu, Hej sudbino sestro mila, Pokloni poljubac prijatelju starom, Cuda, Ne placi moja ruzo, Zoko, moja Zoko, Ko bisere suze lijem, Snijeg je na planini, Burma, Reci sve zelje, Ne pitaj me brate, Drz´se Mile jos si ziv,Voljela me, mrzice me, Ne, na daj da te ljubi on i druge.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar