četvrtak, 22. ožujka 2012.

JANA


Jana je:
rođena u Prištini 15. Marta 1974. godine. Do svoje 23 godine živjela je u selu Babin Most 15 km od Prištine. Oktobra mjeseca 1997. godine odlazi za Minhen. Kada je obrazovanje u pitanju Jana se opredjelila za muzičku školu-teoretski odsjek.
Profesionalno:
pjevanjem počinje da se bavi 1998. godine. Izdaje album za produkciju "ZAM" pod nazivom "SOKOLICA".Od 1999. godine počinje saradnju sa diskografskom kućom"Grand" i izdaje svoj drugi album pod nazivom "PROLAZNICA". Za ovim albumom slijede još tri albuma u istoj produkciji. To su: 2000. godine "OSTAVI MI DRUGOVE", 2001. godine "PREVARA DO PREVARE" i 2002. godine "NEK SAMA VEČERA".
Publika je prepoznaje po pjesmama:
Sokolica, Dva života, Primadona, Gresi nebeski, Druge ljubiš srcem, Prolaznica, Mostvi, Veselo društvo, Ostavi mi drugove, Robinja, Ko visoko leti, Odvedi me srećo, Oprosti ženo, Prevara do prevare, Tuge mi dovoljno, Sviraj nešto narodno, Dođe mi da vrisnem, Barabar, Nek sama večera, Hajde Jano, Htjela sam ti reći, Piješ ne nudiš, Ko to mene zove, Sta će ti pevačica, Suviše lepa.
Htela bi da se zahvali:
svojim roditeljima i svom suprugu i naravno svim zemljacima sa Kosova za veliku podršku.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar