nedjelja, 30. ožujka 2014.

SEKA ALEKSIC - MAMURNA (OFFICIAL VIDEO)

Pjevačica Seka Aleksić objavila je dugoočekivani spot za svoju najnoviju pjesmu “Mamurna”, za koju već mnogi predviđaju da će biti veliki hit.
Spot za novu pjesmu je zamišljen kao kraći film čija se radnja nastavlja u spotu za pjesmu “Brodolom”, koji će biti premijerno prikazan 30. aprila.

Za "Mamurluk" predviđaju da će biti veliki hit
 
Pored Seke, u spotu se pojavljuje i atraktivna manekenka Aleksandra Đorđević, koju pamtimo po ulozi seksi Brazilke iz filma “Montevideo, vidimo se”.

- Pre svega, želim da vam se zahvalim na snazi koju mi dajete i na tome što ste nestrpljivo čekali premijeru spota koji smo snimali nekoliko dana. Iza ovoga ne stojim samo ja. Tu je divna i uigrana ekipa mojih saradnika koji me maksimalno podržavaju.Sigurna sam da ćete osetiti emociju koju sam želela da vam prenesem i još jednom, veliko HVALA što ste uz mene sve ove godine - napisala je Seka na svojoj Fejsbuk stranici.




Ostavite Vaš Komentar

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar