petak, 4. listopada 2013.

Vesna Zmijanac u strahu zbog prijetnji Zorice

!
Zorica Marković, folk pjevačica i učesnica popularnog rijalitija „Farma", prije nekoliko mjeseci u ekskluzivnoj ispovijesti za naš magazin otkrila je samo dio istine o privatnom i poslovnom životu Vesne Zmijanac. Farmerka se odlučila na takav potez nakon što više nije mogla trpjeti stalne Vesnine provokacije i prozivanje u medijima. Zmijanac je često u negativnom kontekstu govorila o Zorici što je nju naljutilo s obzirom na to da joj je, kaže ona, puno pomogla kako na početku karijere tako i poslije. - Dugo smo živjele zajedno i znam sve o njoj i njenim muškarcima. Svako jutro sam u stanu u kojem smo zajedno živjele viđala nekog novog muškarca. To je trajalo. Poslije kada niko nije znao za nju pozvala sam je da pjeva u mom restoranu, da je vratim među žive. Tada je ponovo počela zarađivati, tražili su je novinari... malo je stala na noge. A, ona i dalje mene provocira. To što sam rekla za nju je samo dio istine. Ako anstavi da me provocira, javno joj poručujem da ću otkriti sve što znam o njoj. Svakako, o Vesni će biti puno toga i u mojoj knjizi koju pišem - izjavila je Zorica za naš magazin. Mnogi su nakon priče Markovićeve očekivali burnu Vesninu reakciju. No, nije je bilo. Nije da ona nije imala šta da kaže, već nije mogla skupiti hrabrosti. Tako bar priča jedan njen dobar poznavalac. Dodao je kako su Vesnu poslije Zoricinog intervjua u „Expressu" kontaktirali brojni novinari tražeči i njenu stranu priče odnosno da odgovori Zorici, ali Vesna nije smjela. Na sva pitanja o svojoj koleginici, nekadašnjoj cimerki, samo je odgovarala: „Ne želim da pričam o njoj! Ako imate šta drugo da me pitate... ako ne završimo razgovor", rekla je Vesna jednom novinaru. Očito da je shvatila šta sve Zorica zna o njoj te da ne strahuje o tome javno pričati. Zbog toga je ovoga puta Vesna... „morala povući ručnu"

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar