petak, 4. listopada 2013.

» ESO BALIĆ: "Nova pjesma nije parodija na "Sulejmana

Esad Balić je na nedavno održanom festivalu u Bihaću, kako prvu noć kada su se interpretirale sevdalinke, tako i druge noći koja je bila namjenjena za novokonponovanu muziku, imao dva izuzetno zapažena nastupa. I dalje je pod utiscima istih posebno nakon što je predstavio novu pjesmu "Razbolje se sultan". - To je pjesma koju sam prvi put čuo tek prije par mjeseci iako znam stvarno puno pjesama. Toliko mi se svidjela da sam je morao zabilježiti kao oficijelni audio zapis i sretan sam da su reakcije više nego dobre. Drugom numerom "Pjesma mojoj Bosni" sam definitivno ponosan i od nje ne očekujem rezultat koji će se mjeriti popularnošću na nekoliko mjeseci, već je to nešto što će ljudi moći prepoznati nekad i kada ne bude nas. Ipak, tu ima par stihova i našeg Meše Selimovića, ali većinu teksta je napisao Dževad Ibrahimović, veliki čovjek i umjetnik. Aranžman i kopmoziciju sam uradio ja naravno uz pomoć Nermina Elkasovića koji radi u studiju - zadovoljan je Balić koji je ovih dana završio i spot za "Ives kolo" koji se može pogledati na YouTube na čemu je zahvalan prijateljima Risku i Nerki. Mogli su se čuti i komentari kako je snimio pjesmu "Razbolje se sultan" kako bi još više skrenuo pažnju na sebe zbog popularnosti turske serije "Sulejman veličanstveni". Balić se nasmijao na takve komentare istučići kako njegov novi autorski rad nije povezan ni sa jednom turskom sapunicom. "Mojoj Bosni" Malehni mi smo da budemo jezero, a veliki odveć da nas zemlja upije, Ako smo zajedno samo u belaju, bolje da nam nikad dobro bilo nije, Sudbina nam zapisana bješe, da zajedno gradimo iznova, Ponekad kad zaborav nas stegne, ona izviri iz naših snova. REFREN: Kakva je takva, a bolje nemam, nizašta na svijetu ja nju ne mjenjam. Ona je krošnja prepuna gnijezda, ona je nebo prepuno zvijezda, Ja srce bojim u plavo i žuto, ko Bosnu ne voli pravo je zaluto. Ponekad u mraku ja budan zažmurim, u susret Bosni ja opet požurim. Tamo gdje djeca se igraju vesele, Hej mladosti i trešnje prezrele... Tekst: Dževad Ibrahimović; Muzika i aranžman Eso Balić

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar