četvrtak, 22. ožujka 2012.

Jesu li čergari posvadjali Sinan i Muharema?


U posljednje vrijeme najčešće na TV gostovanjima Sinan Sakić se pojavljuje sa njemu dragim kolegom Muharemom Serbezovskim, a koji je ujedno otpjevao i duet s njim na njegovom posljednjem albumu "Posljednji aplauz" koja je doživjela sjajan odjek kod publike.

U svakoj emisiji nije štedio komplimente, što je naravno činio i sam Muharem kazivajući kako je Sinan sa pomenutim duetom i svim pozivima za TV gostovanja i nastupe maltene uzdrmao njegovu uljuljanu karijeru ili bolje reći samog Muharema koji je posljednjih godina pjevanje stavio u drugi plan. Sve mu je ponovo dobilo neočekivano velike razmjere tako da naprosto ne može da stigne da se odazove na sve pozive.

Popularni Sinčo radi kao što je radio, no i dalje kažu da je Muharem bio jedan od njemu najdražih interpretatora na čijim se pjesmama učio. Hvalio ga Sinčo, ali i "iskamčio" jednu od Muharemovih pjesama "Čergari" koju je komponovao sam Serbezovski na tekst Safeta Kahvedžića.

- To je pjesma koju sam uvijek volio i imao u svom repertoaru. Naravno, Muharem mi je dao da je presnimim, sve se desilo u dvije rečenice. A i da ga nisam pitao da sam je samo snimio Muharem se ne bi ljutio, ja to znam. Što znači da sam ga mogao i pokrasti - kroz smijeh je rekao i nastavio:

- Legla mi je pjesma, kako kažemo mi pjevači muzičkim žargonom, svima se dopada i jedna je od numera za koju ću poslije naći vremena da je izreklamiram - kazao je ovaj jedan od najpopularnijih srbijanskih pjevača.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar