srijeda, 21. ožujka 2012.


DONNA ARES: 10 pitanja - 10 odgovora


Koji je najljepši trenutak koji ste doživjeli tijekom deset godina rada?

- Nemoguće mi je izdvojiti najljepši trenutak kada sve ove godine čine savršenu cjelinu. Koliko god otrcano zvučalo, to je tako. Otpjevala sam i napisala puno hitova, doživjela svoje giga hitove, što se nekim pjevačima ne dogodi ni za tri desetljeća.

Kako ćete poslije hita “To mi nije trebalo” opravdati očekivanja publike?

- Već sam ga uveliko opravdala također megahitom “Idi, idi moja vilo”, a ne smijemo zaboraviti ni “Ubila me tvoja nevjera” i “Ne vjerujem ni jednu riječ” koju mi djevojke užasno puno traže na nastupima. Nemam taj problem.

Zbog čega ste u Srbiji slavu stekli tek prije godinu dana?

- Nikad nije kasno, a proslavila me pjesma, što se nikom nije desilo u posljednjih 10 godina. Sve je išlo po starinskom receptu prvo pjesma, pa dobar glas, pa slika. Ne smijemo zaboraviti ni Dženana Lončarevica koji je prvi promovirao pjesmu i želim mu sve najbolje u karijeri.

Zašto izbjegavate napisati neku pjesmu za svoje kolege?

- Ne bih rekla da izbjegavam. Napisala sam tekst i muziku Kemalu Malovčicu njegov veliki hit “Ranjeno je srce moje”, zatim duet “A mene nema vise” za Sinana i Šemsu, pa recimo “Popravi mi dan” veliki hit u Hrvatskoj, a otpjevao je Sandi Cenov na Zadarfest-u … Ima toga još , ali to se nije toliko potenciralo po medijima, kao kad neko drugi proda pjesmu koja i ne postane hit, a napravi se velika fama oko svega toga. Ovo su ipak provjereni hitovi kod publike, samo što se ne zna da su moje djelo.


Ko je popularniji trenutno Selma ili vi??

- U Bosni smo popularne obje, ali u Hercegovini, dijaspori, Srbiji i Crnoj Gori, ne možemo se realno mjeriti po potražnji. Radim već drugu veliku turneju i prekratka mi je godina za sve pozive koje dobijam.

Učestvovali ste na “Dori 97″. Da li imate ambicija da se ponovo pojavite na tom festivalu?

- Nikad se ne zna, ali za sada nemam takvih ambicija. Međutim, spremna sam za ovogodisnji “Grand Festival” i to me mnogo raduje. Vrlo sam inspirirana i pišem pjesme ovih dana. Bas me nešto krenulo.


Već 7 godina ste u vezi sa producentom Džavidom Ljubovcijem, planirate li uskoro vjenčanje?

- Naravno, samo ne žurimo po tom pitanju. Radimo i živimo zajedno, volimo se i to je najbitnije.

Mediji su Vas povezivali sa Šakom? Šta mislite o njemu kao muškarcu?

- Šako je super. O njemu sve najbolje. Svirali smo kod njega ovo ljeto u Ulcinju. Baš smo dobri prijatelji.

Hoce li Vam Karleuša i Seka Aleksić biti konkurencija kada je modni posao u pitanju?

- Ni slučajno. Apsolutno podržavam to što one rade i sviđaju mi se obje. Volim žene koje furaju svoj fazon i ne gledaju šta ce ko reći, jer i sama sam takva.

Da li nakon Tunisa planirate skoknuti na jos jednu destinaciju za odmor?

- Vrlo rado bih, ali ne mogu zbog obaveza. Imam zakazana gostovanja sve do Nove godine, a ne pada mi teško, jer uživam u ovom poslovnom stresu zvanom frka-panika.

Članak preuzeli sa: www.donna-ares.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar