utorak, 19. lipnja 2012.

Novo ime na Muzićkoj Sceni Denis Malezić (Video)

Folk Pjevać Denis Malezić  rodom je iz Berana, Crna Gora, a već godinama živi u Njemaćkoj, od djetinstva pokazuje veliku ljubav prema muzici,a mnoge kolege poznate zvijezde rekli su da je pred njim blistava karijera. Snimivši dva singla  u Studiu Bojana Zekića u Leskovcu, a pjesme nose naslov,Neidi od mene,i Sve su žene oko mene .Pjesma "Sve su  žene  oko mene " je već favorit na mnogim nastupima,za pjesmu Neidi od mene sam uradio i spot a takođe sam i pri kraju snimanja spota za pjesmu Sve su žene oko mene, uskoro planiram da ekranizujem obadvije pjesme pregovori sa nekim tv stanicama su u toku i nadam se da  će uskoro publika moći da posluša moje pjesme u  ćitavom svijetu.svi koji su ćuli ove pjesme svi su imali samo pozitivne komentare.mnogo sam proveo vremena u studiu da bih uradio dobre pjesme,mada su mi već neke kolege ukrale pjesmu pod nazivom, Sve su  žene oko mene, ali publika koja je ćula moju verziju kopije su lako uništene.Nemogu da shvatim da neke kolege samo  ćekaju da neko nešto dobro snimi i da mogu da ukradu pjesmu nebih nikada nikome ukrao  jer svako  želi da ima nešto svoje po  ćemu  će ga ljudi prepoznavati ali publika je ipak ta koja je prihvatila moju verziju a nadam se da  će i u budu će tako da bude,Mnogo sam zadovoljan sa mojim poćetkom i reakcijom Publike, u skorije vrijeme ponovo ulazim u Studio gdje  ću da uradim komplet pjesme za moj prvi album koji će da bude Bum na Estradi.
Denis naveliko gostuje po Njemaćkoj i na taj naćin promovira nove pjesme i  prikuplja sve više svojih fanova,Ako je suditi po prvim reakcijama publike,sreća mu se ispunila. Pjesme " Sve su žene oko mene ", "Neidi od mene"  su već na dobrom putu da postanu hitovi, a popularnije kolege su ga počele zvati na nastupe.Moji idoli na estradi su  šaban  šaulić   i Faks i volim da pjevam njihove pjesme.od djetinstva pjevam šabanove pjesme i moja je velika         želja da snimim jedan duet sa kraljom muzike  šabanom  šaulicem.


Pogledajte Video i ocjenite pjesmu to nam mnogo znaći

2 komentara:

  1. Bravo momak super si samo napred

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantasticno odradjemo muzika vrh a ti si kao slag uklopio sve cestitke:)

    OdgovoriIzbriši

Ostavite Vaš Komentar