ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

NAJBOLJI PJEVAC MEDJU PILOTIMA I NAJBOLJI PILOT MEDJU PJEVACIMA(VIDEO)

NAJBOLJI PJEVAC MEDJU PILOTIMA I NAJBOLJI PILOT MEDJU PJEVACIMA

Nekadasnji pilot helikoptera je rijesio da se oproba u muzickim vodama..
Damir Kulovic Kule izgleda da je navikao na visine pa tako i u estradnim vodama se izvrsno snalazi..Sa hit pjesmama 
VISKI S TUGOM ,SVE JE KAO PRIJE ,ZNAM DA LAZEM ,BOLJE LUD ZA NJOM,MINUT DO DVANAEST i TAMBURALO je za kratko vrijeme pokupio simpatije publike kao i velikih znalaca i kolega na estradi..
Poznat po pjevanju sirokog repertoara muzike, a posebno sto svaku pjesmu izvodi iz duse i sa uzivanjem,njegujuci vlastiti stil,Kule kako ga od malena zovu je sve vise trazen na podrucju zapadne Evrope.
Raduje me sto me ljudi traze iz svih krajeva i sto se mogu predstaviti publici koja dolazi sa podrucja Balkana,jer pjevam rado za sve ljude dobre volje..kaze Kule.
Vec sam nastupao sa mnogim nasim vrhunskim pjevacima i stekao sam samopouzdanje i mislim da mogu odpjevati jos bolje pjesme i vece hitove ,ako Bog da..
Trenutno Damir ucestvuje u manifestaciji JUZNI VJETAR TRAZI ZVIJEZDU u revijalnom dijelu programa,a kako sam kaze vrlo rado bi i za produkciju JUZNI VJETAR snimio neku pjesmu...
Na ljeto je Kule u Bosni gdje ce pokusati sa par koncerata i nastupa da iskaze svoje umijece...
Inace kule je ozenjen i ima dva sina..Njegov moto u muzici je -Ne zelim da se moja djeca stide zato sto pjevam svakakve pjesme....
Za kraj ovog predstavljanja smo vam postavili Video 

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar