subota, 12. svibnja 2012.

Snimila pjesmu "Pusti me da plačem" koju je samo godinu dana prije snimila i bh. pjevačica

Ildu Šaulić sreli smo u Frankfurtu, nasmijanu, veselu i kako su je već mnogi modni kritičari ocijenili, elegantnu i dostojanstvenu. Na pitanje šta se trenutno dešava u njenom životu odgovorila je: - Generalno mnogo radim i putujem, a nakon nešto malo duže pauze ponovo sam došla u Njemačku, koja za mene ima uvijek jedno posebno lijepo značenje u životu. Inače, snimila sam i jednu novu pjesmu, te odmah za nju uradila i spot. I sa pjesmom i sa spotom sam jako zadovoljna. Mislim, da je to upravo ono sto sam oduvijek željela. O novom CD-u još ne razmišljam, mada imam već nekoliko lijepih pjesama koje sam odabrala. U novom spotu pojavljuje se maneken koji je izuzetno poznat u svijetu. Kako je došlo do saradnje sa njim? - To je dečko koji je porijeklom iz Srbije, ali svoju karijeru manekena i fotomodela gradi u Americi. Ja nisam ni znala ko je on, niti sam imala pojma da mu je to prvi put u životu da snima spot za jednu pjesmu i sa jednom pjevačicom narodne muzike. Na kraju sam shvatila da je zaista bilo fenomenalno i super od strane Đorđa Bogdanovića da je uopšte prihvatio da radi tako nešto, jer je zaista profesionalno odradio svoj posao. Iskreno mi je rekao da su mu se moji prethodni spotovi mnogo dopali te da je zbog toga i prihvatio saradnju sa mnom. To je zaista bilo odlično iskustvo i za mene i za njega. Kada snimaš spot sa jednim tako atraktivnim muškarcem da li možda dolazi do nekih posebnih emocija? - Znam jako dobro na šta ciljaš, ali odmah da ti kažem da nije, barem sa moje strane nije bilo nikakvih osjećaja. Jako profesionalno smo i ja i on pristupili tom poslu, a meni je to bilo prvi put da snimam jedan takav spot, tako da za neke emocije nisam imala ni vremena. Relativno si mlada, ali si jako kasno počela da se baviš profesionalnim pjevanjem, zbog čega? Kako gledaš na ove današnje pjevače koji karijeru započinju sa 16 ili 17 godina? - Za sebe ne mogu da kažem da sam nešto pretežno ambiciozna. Pjevanjem se bavim zato što to meni predstavlja zadovoljstvo, a ne zbog toga da bih od pjevanja živjela. A, ti mladi pjevači imaju nešto u sebi što ja ne posjedujem, možda imaju baš tu pretjeranu ambicioznost, tako da ne mogu da ih nešto specijalno ni kritikujem. Ja sam za to da treba da ima mladih i novih ljudi koji žele da grade svoje karijere, ali ne po svaku cijenu. U svakom poslu pa i u ovom, a posebno u ovom poslu, čovjek treba da bude i ostane dostojanstven. Ne po cijenu skandala, nekih obnaženih fotografija, već sa dobrom pjesmom, dobrim glasom i ljudima koji će ih usmjeriti u životu. Da li po tvom mišljenju danas ima kvalitetnih pjesama? - Vrlo malo ili skoro nikako. U stvari u posljednje vrijeme ima jako mnogo novih pjesama, ali je među njima vrlo malo onih koje ostaju. Eto i ja sam snimila ovu novu pjesmu koja je nešto što ide na ovaj današnji trend, ali tekst te pjesme me je povukao pa sam je snimila. Kada mi se opet ponudi nešto poput "Stani dušo da te ispratim" ja ću vrlo rado opet da je snimim, ali mi u posljednje vrijeme vrlo malo ili skoro nikako ne nude takve pjesme. Neke tvoje kolegice koriste i jednu i drugu društvenu mrežu da bi informisale javnost gdje su ili da se svađaju sa kolegicama, kao recimo Jelena Karleuša? - Joj, pa ja ti nisam taj tip, da napišem na mom statusu kako sada idem na pijacu ili u kupovinu ili u salon za masažu, mada mnogi to rade. Što se tiče Jelene, ženu poznajem i uvijek imamo neku finu komunikaciju. Nekoliko puta smo se sreli na nekim aerodromima, čak sam prošle godine bila pozvana i na njenu rođendansku zabavu, a tu sam bila sa mojim bratom. Kratko smo se zadržali, ali bilo je lijepo. Jelena je jedinstven lik na estradi, a šta ona piše na društvenim mrežama mene to ne interesuje, a to i ne podržavam. Mislim da to ne rade samo javne ličnosti već svi oni koji su registrovani. A, ja i kada bih se odlučila da svoje mišljenje podijelim sa milionima ljudi, onda bi to bile samo pohvale i lijepi momenti. Nisam ti ja za ogovaranje i tračeve. Jelena Karleuša ili Svetlana Ražnatović Ceca? - Molim te nemoj da me stavljaš u taj procijep. Njih dvije su dva različita tipa i što se tiče karijera i pjevanja i pjesama i ponašanja u javnom životu. Cecu poznajem jako dobro, mi smo kućni prijatelji tako da o njoj ne bih mogla ništa da kažem. Karleuša svoju karijeru fura na jednom svjetskom nivou, da li se to nekom dopada ili ne to je nešto drugo, ali ona je već 16 godina tu na estradi i to visokokotirana. Gradi je način koji je nama svima poznat, ali očito je da i to ima dobar efekat. Snimila si pjesmu "Pusti me da plačem" koju je samo godinu dana prije tebe snimila Amela Zuković, zbog čega? - Iskrena da budem nisam ni znala da je Amela snimila, a nju jako poštujem kao pjevačicu i ličnost. Pjesmu mi je ponudio Bane Vasić. Rekao mi je da je dao i Ameli, ali da je ona nije nikada snimila ni objavila. Znači, prevario me je i uzeo dva puta novac za istu pjesmu. Meni se lično sviđa pjesma, nije postigla neki uspjeh, ali ja sam se pronašla u njoj. No, sa Banetom neću više nikada da sarađujem. On me zvao i nudio mi nove pjesme, ali to je za mene završena stvar. Ljubav, novi dečko? - Ma, kakav novi nema ni starog. Ja sam ti onako baš udarna tema ne samo kod novinara već i kod ukućana, posebno me to pitaju mama i tata. Po tom pitanju sam zatvorena knjiga, ne zbog toga što imam ili nemam nešto da kažem, već kao sto šam to već par puta izjavila, kada se pojavi pravi bit će onda predstavljen svima. Koliko samo danas ima pjevačica koje svako 15 dana izjavljuju kako su upoznale ljubav svog života, a ta njena ljubav traje onoliko koliko traje i jedan novi broj časopisa u kojem se pojave. Pitam se onda koliko to imaju ljubavi u životu, jer meni se to ne dešava često. Ja sam emotivno jako zadovoljna žena, svoj život živim onako kao ja želim namjestim ga onako, da meni bude lijepo. Da li postoji osoba koja te povrijedila u života? - Da, postoji, i to je za mene bilo zaista nešto katastrofalno. Onda bol bolujem, ali u pravom smislu te riječi. Posebno kada si povrijeđen na nekom emotivnom planu, onda zaista treba da prođe neko vrijeme da se to odboluje i da čovjek sa samim sobom završi neke stvari. Ja sam zaista jedna ranjiva duša. Šta ti znači prijateljstvo u životu? - Jako, jako mnogo. Ja sam neko ko je pravi prijatelj, bar mi tako kažu oni koji me dobro poznaju i kojima to i jesam. Nema ih mnogo, jer ja generalno nisam neko ko pušta ljude u svoj život, a oni koje sam pustila oni su tu jako dugo, prosto ne dam da se to naruši. Ta prijateljstva koja imam su mi jako bitna, prava su i iskrena.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar