subota, 12. svibnja 2012.

Nina Badrić bez podrške na Evroviziji: Iza izvođača treba da stoji delegacija i država, ja to nemam!

Nina Badrić koja predstavlja Hrvatsku na Eurosongu 2012. godine gostovala je kod Ivana Ivanovića. Emisija je protekla u “radosti i veselju”, tačnije najmanje je bilo ozbiljne priče ali je to i uljepšalo emisiju. Odmah na početku dok je Nina predstavljala svoju Evrovizijsku pesmu pitala je Ivana: “Sa čim se to rimuje “Nebo”?” Čak je i Ivan prećutao odgovor ali se nasmijao, a Nina je dodala pa sa “evo” na primjer. Ipak bilo je i pomalo ozbiljnosti, naime Nina je ispričala da sve što želi jeste da uđe u finale Evrovizije, ali kada bi pobedila zna i gde bi želela da se održi ovo veliko takmičenje u Hrvatskoj: “Voljela bih da se održi u Vukovaru, može da se sagradi jedna hala tamo, to mi je jako drag grad i mislim da ljudima tamo treba malo radosti”, rekla je Nina. Ispričala je i kako da bi neko pobedio na ovao velikom takmičenju treba da ima podršku svoje zemlje, insinuirajući da ona to nema: “Ovo je iskrena i otvorena emisija, iza izvođača treba da stoji delegacija i država, ja to nemam.” Uslijedio je opet red šale da bi na kraju Ivan iznenadio svoju gošću poklonivši joj karte za njenu omiljenu grupu Zaz i njihov koncert u Beogradu: “Jako si me iznenadio, ići ćemo zajedno”, oduševljeno je rekla Nina i zahvalila se na poklonu. Ivan je iskoristio priliku da pozove sve da glasaju za Ninu na Eurosongu iako i mi imamo našeg predstavnika.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar