utorak, 22. svibnja 2012.

Ko je tajanstveni Niko s kojim se grli Semsa?

Nedavno se Šemsa Suljaković srela sa mladom Grandovom zvijezdom Dragim Domićem. Izmjenili su nekoliko rečenica da bi on rekao da je Šemsa nekada pjevala kod njegovog dede u objektu. Sve su joj se tada, kaže nam Šemsa, vratile slike iz mladosti. - Da stvarno sam kao mlada neafirmisana pjevačica pjevala u Šapcu kod dede Domića, nažalost imena mu se ne sjećam, ali znam da mu se i tata također zove Dragi te da potiču iz muzičke familije. Koliko se sjećam, poznati violinisti Cicvarići su dio njihove familijarne loze. Pjevala sam prvo u objektu kod Lepe, a desetak metara dalje je bio taj čuveni objekat kod Domića. Znam i da Dragijeva mama Slavica izvrsno pjeva i bilo mi je drago kada sam čula da je on iz te familije, jer znam da su svi sjajno pjevali i da su dobri ljudi. Svi su ih cijenili kao prave gazde, a prema meni su imali posebno korektan i ljudski odnos - kazala je Šemsa sa nostalgijom se prisjećajući tih lijepih dana kada se pjesma samo slušala. Inače, svako svoje gostovanje u Švicarskoj Šemsa iskoristi da posjeti svog dugogodišnjeg i dragog prijatelja Niku Juroša koji je ujedno i njen najvatreniji fan već dugi niz godina. - Upoznao nas je naš zajednički prijatelj Ivan iz Kanade koji je također fan "Južnog vetra", odnosno moj i Sinanov. Sada kada sam bila u Švicarskoj Niko je naravno bio među publikom, a nakon toga smo se s prijateljima družili. Kaže Niko taman je napunio baterije do mog narednog gostovanje jer uz mene zaboravi sve probleme - kazala nam je Šemsa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar