četvrtak, 31. svibnja 2012.

Todorović Svetozar Vjerujem u Mileta Basa

Folk pjevać Todorović Svetozar koji je poćeo da gradi svoju profesionalnu karijeru 2011 Godine i to baš u pravoj kući a povjerenje je dao Miletu Basu koji mu je uradio odlićne pjesme kao što su To pripada srećnima,Ćuvaj se moje tuge, pjesme su već došle do publike a publika je pjesme prihvatila baš onako kako je i sam pjevać zelio. Odkud tolika ljubav prema muziki? Moj otac je se takođe bavio muzikom i snimio je dva albuma za yugoton i tako da sam ja nastavio njegovim stopama. Šta mislite o današnjoj estradi? O današnjoj estradi mislim isto kao što misle i moje kolege koji znaju šta je muzika i koji znaju uživo pevati nažalost danas nas je mnogo koji se žele baviti tim estradnim životom a da o tom životu pojma nemaju nego imaju novćanih sredstava dovoljno pa snime nešto jer snimiti nije problem ali održati se u ovim muzićkim vodama je danas veoma teško ali se nadam da će doći vreme ponovo prave muzike baš kao što i kaže moj producent Miodrag Mile Bas. Šta mislite o ideji Južnog Vetra koji već od 1 Juna poćinje da traga za novim zvijezdama i dali će uspjeti pronaći slićnu petorku Miletu, Šemsi, Dragani, Sinanu, Kemalu? Šta reći o tome da JV traži zvezdu to nije loša ideja treba dati šansu onima koji imaju pojma ili koji znaju pevati a vidićemo pred nama je. a dali ce uspeti pronaci slićnim bivšim južno vetrovskim zvezdama 5-ke koji su bili ćisto sumnjam to je teško ali pred nama je videćemo a nas ćetvero koji smo u jv Lile,Jasim,Ismet,Miloš i moja malenkost pokušaćemo da opravdamo poverenje koje smo dobili od MMI.Ilić Basa. Na kraju našeg razgovora želimo da vas pitamo dali bih nekoga izdvojili od pjevaća? nebih nikoga izdvajao ali bio sam ljubimac Sinana Sakića, i Šemse Suljaković iz JV. a van JV je kralj Šaban Šaulić, Šerif Konjević ima ih jos ali eto za sada neka budu ovi pevaći. Tekst A.Hamulic Estrada List

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar