utorak, 29. svibnja 2012.

Damir Kulović Kule NAJBOLJI PJEVAĆ MEDJU PILOTIMA I NAJBOLJI PILOT MEDJU PJEVAĆIMA

NAJBOLJI PJEVAC MEDJU PILOTIMA I NAJBOLJI PILOT MEDJU PJEVACIMA
Nekadašnji pilot helikoptera je riješio da se oproba u muzićkim vodama.. Damir Kulović Kule izgleda da je navikao na visine pa tako i u estradnim vodama se izvrsno snalazi..Sa hit pjesmama VISKI S TUGOM ,SVE JE KAO PRIJE ,ZNAM DA LAZEM ,BOLJE LUD ZA NJOM,MINUT DO DVANAEST i TAMBURALO je za kratko vrijeme pokupio simpatije publike kao i velikih znalaca i kolega na estradi.. Poznat po pjevanju širokog repertoara muzike, a posebno što svaku pjesmu izvodi iz duše i sa uživanjem,njegujući vlastiti stil,Kule kako ga od malena zovu je sve više trazen na podrućju zapadne Evrope. Raduje me što me ljudi traze iz svih krajeva i što se mogu predstaviti publici koja dolazi sa podrućja Balkana,jer pjevam rado za sve ljude dobre volje..kaze Kule. Već sam nastupao sa mnogim našim vrhunskim pjevacima i stekao sam samopouzdanje i mislim da mogu odpjevati još bolje pjesme i vece hitove ,ako Bog da.. Trenutno Damir ucestvuje u manifestaciji JUZNI VJETAR TRAZI ZVIJEZDU u revijalnom dijelu programa,a kako sam kaze vrlo rado bi i za produkciju JUZNI VJETAR snimio neku pjesmu... Na ljeto je Kule u Bosni gdje ce pokušati sa par koncerata i nastupa da iskaze svoje umijece... Inace kule je ozenjen i ima dva sina..Njegov moto u muzici je -Ne zelim da se moja djeca stide zato što pjevam svakakve pjesme.... Za kraj ovog predstavljanja Postavljamo vam link od njegove pjesme VISKI S TUGOM , http://www.youtube.com/watch?v=NnOz-QcUp98&feature=related&fb_source=message

Nema komentara:

Objavi komentar

Ostavite Vaš Komentar