srijeda, 4. travnja 2012.

Neno Murić:Moji prijatelji nisu estradnjaci

Prema pjesmi osjećam ogromnu ljubav i to je najveći razlog zašto sam zakoračio u ovaj svijet. Za svoj prvi album birao sam pažljivo pjesme, pritom sam uspio da okupim ekipu divnih ljudi koji su dali svoj maksimum i album sa deset numera zvuči veoma usklađeno

Nakon šest godina rada u koji je uloženo puno truda, emocija i energije, mladi pjevač, koji je ovadašnju publiku osvojio hitom "Stope da ti ljubim", snimio je svoj prvi album pop muzike naziva "Nedostaješ mi ti" na kojem su se našli imena brojnih autora iz zemalja bivše Jugoslavije.

Nakon mukotrpnog rada, Vaš prvi album konačno je ugledao svjetlo dana. Gledajući kroz retrovizor, možete li ukratko opisati protekli period?

- Protekle godine su bile ključne u mom napredovanju. Uspio sam da završim fakultet a da se pritom ne udaljim od muzike. To smatram svojim najvećim uspjehom. Vrlo sam zadovoljan svojim albumom i krajnjim rezultatom. Prema muzici osjećam ogromnu ljubav i to je najveći razlog zašto sam zakoračio u ovaj svijet. Za svoj prvi album birao sam pažljivo pjesme, pritom sam uspio da okupim ekipu divnih ljudi koji su dali svoj maksimum i album sa deset pjesama zvuči veoma usklađeno. Puno je tu emocija i skrivenih poruka, pomiješanih sa sevdahom.

Na albumu se pojavljuje veliki broj poznatih bh. autora, ali i onih iz Makedonije i Poljske. Kako je došlo do saradnje s njima?

- Jedan sam od onih pjevača koji je stasavao i sticao iskustvo kroz festivalske nastupe. Ljudi koje sam tada upoznao postali su moji saradnici, jer sam uspio da skrenem pažnju na svoj rad. Mogu se pohvaliti da sam na svom albumu okupio vrhunsku ekipu autora, počevši od Harija Varešanovića, Brane Likića, Nikše Bratoša, Samira Mujagića, Fahrudina Pecikoze, Jaroslava Uhlira, te odličnih autora iz Makedonije.

Pjesmu "Zahir" vi potpisujete, a govori o opsjednutosti ljubavlju koja graniči s ludilom. Zašto ste odabrali tu tematiku?

- Mlada umjetnica Merima Delić kumovala je ideji pjesme. Bila je inspirirana romanom „Zahir" Paola Koelja, a moj posao je bio da taj tekst malo dotjeram i obučem u muzičko ruho. Želio sam posjedovati pjesmu sa sretnim i veselim tonom i to smo sa „Zahirom" i postigli.

Kakvi su Vam planovi s novim albumom?

- Planirali smo da promotivnim koncertima obuhvatimo sva veća mjesta u Bosni i Hercegovini. Nakon toga će uslijediti nastupi u nekim od evropskih gradova u kojima žive ljudi s naših prostora, a polovinom juna krećem na turneju u Australiji. Do tada ću se potruditi da što više ljudi čuje nove pjesme.

1 komentar:

Ostavite Vaš Komentar